Статистика |
|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 | |
|
|
| | |
|
Всього матеріалів в каталозі: 8 Показано матеріалів: 1-8 |
|
Презинтація Вищнго Професійного Училищя №24 м Заставна , про ВПУ24 м Застана про професії Кухар кондитер Тракторист -машиніст Авто слюсат Електро газозварник Конторські службовці Столяр тесляр Перукар Манікюрниця Муляр Штукатур Водій Автотранспортних Засобів категорії Б,С
Приємного Перегляду |
23 лютого 2012 року пед колектив ВПУ 24 провів показ кулінарної майстерності студентів першого курсу групи №27.
|
истопада 2011 року на базі Вищого професійного училища №24 м.Заставни відбувся семінар старших майстрів професійно-технічних навчальних закладів області: "Тісна співпраця між професійно-технічними навчальними закладами та замовниками кадрів – одна із форм підвищення якості професійно-практичної підготовки”. |
У ВПУ №24.м.Заставна набераєтя група Кухар;кондитер |
Методичною комісією будівельного циклу ВПУ-24 м. Заставна із 28 листопада 2011 року по 8 грудня 2011 року проводилась декада професійної майстерності будівельників. Формат декади «Кожна хвилина – крок до досконалості і майбутньої кар’єри». Метою декади є привернення уваги до професії, формування професійної свідомості і культури учнів. Програмою декади передбачалося і було проведено ряд заходів. 28.11.2011. проводилася виставка учнівських газет на тему «Новітні технології в будівництві» і «Історія розвитку професії». |
Шляхи розвитку вільного дитячого зображення в різні віки підпорядковані відомої закономірності. Період дитинства класів А і Б відрізняється великою активністю, і для дітей цього віку всяка ручна діяльність є вправою їх сил, а результати роботи, естетична сторона їх не цікавить. Ще відсутня здатність аналізує сприйняття форми, слабка спостережливість, і координація рухів руки і пальців не налагоджена. При всьому цьому, впевненість у своїх силах і невміння зіставляти своє зображення з досліджуваними предметами і явищами спонукає їх не соромитися труднощами зображення і малювати все, що їх цікавить, що вони знають про предмет. Відсутність технічних навичок не служить для дітей перешкодою до зображення найскладніших предметів. |
Тут ми згадаємо тільки ті роботи стилістичного характеру, які зв'язуються з матеріалом спостережень і тільки почасти з читанням літературних творів. |
| |
| | |
|
|